از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه

پنج شنبه 24 بهمن 1392
ن : lafee

از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه

از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه

 
از دست دادن اشتها علائم شایع حملات بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که تحت دیالیز هستند. بسیاری از بیماران از این علائم شکایت دارند. در این مقاله، من به شما چیزی valauable در مورد از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه ارائه می کنند.

چگونه رخ میدهد ؟

A. تهوع . در نارسایی کلیه ، عملکرد کلیه به کمتر از 15 ٪ و یا حتی پایین تر کاهش می یابد. بنابراین کلیه ها قادر به فیلتر کردن ضایعات به طور کامل نیست، حتی اگر با کمک دیالیز . هنگامی که آنها به دستگاه گوارش وارد کنید ، آنها را به annomia تجزیه ، که روده تحریک خواهد کرد ، و باعث تهوع . اگر شما احساس تهوع شما ممکن است اشتهای خود را از دست بدهند.

B. کم خونی . کم خونی در نارسایی کلیه جدی تر است و دیالیز این بیماری بدتر به دلیل برخی از سلول های قرمز خون از طریق دیالیز تخلیه شده است. اگر از کم خونی رنج می برند ، به شما احساس خستگی و هیچ اشتها.

C. احساسات افسرده . بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه expecially کسانی که تحت علائم آشکار اغلب روح کم است. آنها لخت یک بار روانی سنگین و هیچ confidnece به خود و به زندگی است. به عنوان یک concequence ، آنها ممکن است هیچ خلق و خوی برای خوردن دارم .

چگونه به بهبود اشتها با نارسایی کلیه ؟

به منظور پاک کردن خون به طور کامل. اگر چه diaysis می تواند کمک به تخلیه برخی از سموم ، سموم در خون هم وجود دارد . است که می گویند ، اگر شما می خواهید به حذف سموم به طور کامل تر ، شما نیاز به تکنولوژی های پیشرفته تر تصفیه خون . جذب در اینجا ایمنی ، تعویض پلاسما و pufusion خون پیشنهاد شده است. این فن آوری بهتر از دیالیز سنتی becasue آنها می توانند نه تنها سموم melecular میکرو بلکه میانی و کلان سموم melecular تخلیه .

هنگامی که مواد سمی را از خون برداشته ، احساس تهوع ناپدید می شوند و اشتها را بهبود خواهد شد .

، به منظور بهبود عملکرد کلیه است. همراه با فن آوری تصفیه خون ، روش است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود باید به کار رود ، مانند داغ فشرده سازی درمانی است، که یک درمان طبیعی چین با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است ، کم خونی خواهد شد ، رها شوند و به عنوان یک نتیجه، بیماران خلق خواهد کرد تا بهتر تبدیل شود. بنابراین اشتها افزایش خواهد یافت. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ ارسال کنید.

از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه سخت است نه به مقابله با اگر شما روش صحیح پیدا کنید. شما در حال استقبال یک پیام را ترک زیر اگر شما پیگیری سوالات .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: از دست دادن اشتها پس از دیالیز با نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.